Ongi kõik! Ma tunnen end nii enesekindlalt ja inspireeritult. Ma tunnen, et ma olen leidnud enda kõrvale super-super ägedad naised. Nad on toetanud mind ja mina neid, kuidas oskan. Olen tõesti leidnud oma ellu imelised naised ja ma ei saaks rohkem tänulik olla!

Meie teemadeks olid naise keha ja tervis ning heaolu. Vaimne tervis, käitumis- ja mõtlemismustrite muutmine, emadus ning endale aja leidmine ehk ajaplaneerimine. Viljakus ja viljatus, naise keha tervise toetamine läbi tasakaalustatud toidu ning naise keha väärtustamine. Kõik, kes ostsid pileti saavad neid vestlusi korduvalt läbi vaadata/kuulata. Ma südamest loodan, et saime olla toeks ja inspiratsiooniks kõigile naistele.

Naise tervise toetamine

Anete Peterson ja Külvi Noor rääkisid naise tervise ja heaolu teemadel. Anete andis vestlusel edasi 3 põhimõtet, kuidas enda vaagnapõhja toetada, probleeme ennetada või taastumisele kaasa aidata. 1. Tualetipoti ees võiks olla kõrgendus, väike pink, millele jalgu toetades saaks vaagnapõhi täielikult lõdvestuda ning kergendada väljutamist. 2. Kasuta hingamisharjutusi tehes laia rinnakorvi alumist osa avardavat hingamist. 3. Kui pingutad, nt tõstad midagi rasket, siis hinga samaaegselt pikalt välja. Vaagnapõhjalihased paneb tööle harjutus, kus tõmbad nagu lukku kinni, alates pärakust kuni nabani. Üle naba minnes võid endale liiga teha. Selle harjutusega toetad kogu oma naiselikkuse punkti kehas.

Külvi rääkis, kuidas ta leidis tee eeterlike õlideni ning kuidas saab toetada oma heaolu õlisid kasutades. Leides enda jaoks päevas vähemalt 5 minutit, et pinged maha laadida ja keskenduda endas tasakaalu leidmisele. Hommikul alustada päeva ja koguda endas energiat läbi teatud õli. Päeva jooksul, kui tekib väsimus, siis oma mõtete koondamiseks kasuta nt piparmündi õli. Õhtuti tee endale rituaal ja koonda oma mõtted. Kõiki neid nippe jagab ta ka oma retriitidel.

Vaimse tervise toetamine

Mariann Serp ja Katrin Loodus rääkisid lapsepõlvemõjudest, kuidas minevikus kogetu on kujundanud nende emadust, käitumis- ja mõtlemismustreid. Nad jagasid mitmeid nõuandeid. Kõige rohkem jäi kõrvu Katrini EMA salanipp, kuidas leida endale aega: E ehk eemaldu ja võta enese jaoks aega. M ehk mõtiskle, mis on, kuidas on ja kuidas soovid, et oleks. A ehk alusta tegutsemist, oled rohkem valmis, kui usud end olevat. Ema tass täidab laste tasse, mistõttu on väga oluline naisena keskenduda enda vajaduste rahuldamisele, et oleks mida lastele anda.

Mina omalt poolt andsin edasi oma kogemuslugu ning rääkisin teemadel, mida olen juba tegelikult puudutanud blogis. Enda, elukaaslase, laste kiitmine. Süütunne, ebaõnnestumine, ebakindlus emana. Vaimne tervis ja selle toetamine. Väikeste sammudega muutuste poole astumine. Minu TOP3 – vee joomine, toitumine, liikumine – mis aitas mul sammukese muutuste poole astuda. Meil oli nii vaba ja avatud vestlus Katriniga, et kõik, mis oleks tahtnud rääkida, ei mahtunud tunni sisse ära. Aga ma tunnen, et nii mina kui ka need 6 naist, kellega ma seda koos tegin, andsid niii palju väärtust edasi. Ma olen nii tänulik!

Viljakuse toetamine

Iti ja Mari rääkisid, kuidas tsüklihäireid saab toitumisega mõjutada. Viljakus ja naise tsükkel näitab naise üldist tervist, seda tuleks toetada läbi jätkusuutliku eluviisi mitte projekti laps saada. Naised võiksid tunda rohkem huvi oma tsükli ja viljakuse ehk üldise tervise vastu juba ka varem kui soovitakse lapsi. Mari soovib, et iga naine teaks, et ta on piisav, asendamatu ja väärtuslik – hoolimata sellest, kui kiiresti ta rasestub ja kas ta vajab selleks abi või mitte. Iga tunne, mõte, küsimus on sel teel õige ja väärib jagamist! Ükski mure pole väike, sest kellelgi teisel on raskem. Sinu maailm, mis ei vaja võrdlemist kellegi teise, vaid üksnes iseendaga. Juttu tuli stressist ning Iti andis nõu, kuidas vähendada stressi enda elus. Ka tuli juttu enese väärtustamisest ning läbi murdmisest enda negatiivsetest uskumustest, mis palju kahju meie enesekindlusele teevad. Mõlemal naisel oli väga sarnane suund, kuigi täiesti erinev kogemus. Mari proovis 5 aastat last saada, ta käis Londonis ravikuuri tegemas, sõi kõiksugu toidulisandeid, mõtles koguaeg lapse saamise peale ja tegi kõike, mis võimalik, et laps saada. Lõpuks pärast kahte katset õnnestus tal kolmanda IVF katsega südame alla veel üks tuksuv süda saada.

Iti piinas oma keha, ega andnud talle pikka aega piisavalt toitaineid, pingutas trenniga üle ning tema kinnisideeks oli end läbi keha väärtustamine. Tal kadus ära menstruatsioon, mistõttu ei tundnud ta end naisena ega teadnud, kas ta saab lapsi, kui ükskord emaks soovib saada. Ta leidis tee tervisliku toitumise juurde ning on suuna näitajaks kõigile naistele, kes soovivad alustada tervisliku toitumisega ning õppida oma keha tundma.

Nende imeliste naiste teenused

Mariann Serp, Momsquadi looja. Tegin väikese PDF faili, mida ikka ja jälle võiks läbi lugeda, et meelde tuletada endale vundamendi olulisust, läbi teha harjutusi vaimse tervise toetamiseks ning negatiivsetele mõtlemismustritele stopp panna! “Kuidas leida õnn” LINK ON SIIN!

Iti Ots, kes on toitumise ja naise tervise entusiast, koostas imeliselt lihtsa faili “Tervisliku toitumise alused”, kus annab ülevaate tervislikust toitumisest. See teeb tervisliku toitumisega alustamise palju-palju kergemaks. Ka õpib Iti hetkel toitumisnõustajaks ja personaaltreeneriks. Alusta enda eest hoolitsemisega juba täna! LINK ON SIIN!

Külvi Noor, kes on heaolulooja, alustab jälle 5-päevase retriidiga, kus jagab tarkusi ja eeterlikke õlisid, et saaksid tutvuda nendega ning harjutada oma päevadesse sisse enda eest hoolitsemine. Registreerimine lõpeb juba kolmapäeval 12.05 ja retriit algab 22.05. Tutvu lähemalt selle retriidiga sellel lehel: LINK ON SIIN!

Katrin Loodus, kes on EMA2.0 looja, pakub erinevaid enesearengu-, muutuste- ja ajajuhtimise mentorlust nii kaheksanädalase grupi- kui personaalmentorluse formaadis. Mine uudista tema kodulehel: LINK ON SIIN!

Anete Peterson on füsioterapeut (töötab PERH-is), kelle kireks on julgustada naisi nende tervisega seonduvast avaliku(ma)lt rääkima ja tõsta üldist teadlikkust keha keskosa, sh vaagnapiirkonna tervist puudutavatel teemadel. Teda võib leida BodyTherapy füsioteraapia ja taastusravikeskusest. Läbi nende lehe saab endale aega broneerida. Anete teeb vastuvõtte rasedatele, sünnitusjärgselt ning mistahes ajahetkel. Teenuse nimetus on üks ja sama – vaagnapõhja füsioteraapia. Vastuvõtu pikkus on 1,5h ehk jõuab kõik teemad rahulikult läbi võtta ja vajalikud harjutused, nõustamine ära teha. Lisaks teeb ta ka vaagnapõhja EMS treeninguid ehk kogukeha elektrostimulatsioon treeningut, mis oma lühiajalisuse tõttu (20 m) sobib ideaalselt emadele ning on tegelikult võrdne 2-3h treeninguga. Samas on paljud vanemaealisedki naised saanud tagasi elu, mis põieprobleemide tõttu on varem olnud võimatud. Anete on koostanud faili, kus ta näitab 3 vaagnapõhja harjutust, mida sa saad juba täna teha! LINK ON SIIN! Teda saad jälgida nt Instagramis: LINK ON SIIN!

Mari Orusalu, kes on Beebitolmu looja, pakub individuaalset mentorlust, kui rasestumine ei õnnestu, planeerid rasedust ja soovid toetust. Läbi oma kodulehe saad tuge, inspiratsiooni ning leiad toetava kogukonna. LINK ON SIIN!

Riina Arund, kelle südameasjaks on naiste liikumise ja mõttemustrite muutmine. Riina on sulle sellel teekonnal kaaslaseks ja kaasamõtlejaks. Ta hoiab vajadusel su kätt, aitab lahendusi leida ja torgib sind edasi liikuma just siis kui sul seda vaja on. Rohkem infot leiad tema kodulehelt: LINK ON SIIN!

Tagasiside

Kui sa leiad aega, siis oleks nii armas ja tore, kui sa jagaksid tagasisidet. Kuidas sind mõjutas kas vestlusõhtutel räägitu või nende naiste lood, mida nad jagavad oma lehtedel? Võid jagada oma tagasisidet siin kommentaarides või LINK: SELLEL LEHEL!

Ilusat kevadet, armsad naised!

Armastusega,

Mariann

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Next Post

Karmen Kozma - "HULL. Otse ja ausalt"

T juuni 8 , 2021
Oleksin lugenud selle raamatu ühe jutiga ära, aga mul on lapsed 😀 Ülipõnev oli lugeda Karmeni teekonda. Päris kõigega ma nõus ei olnud, aga ega […]

Sarnased lood