Mida teha, kuhu minna Hiiumaal, ja ka Haapsalus. Midagi kerget ja inspireerivat siia suurte ja valusate teemade vahele ka! Mulle hullult meeldib Eestis ringi käia. Just käisime õega esimest korda elus koos trippimas! Ma täidan alati tabelit, et reis oleks enam-vähem planeeritud ja üllatusi minimeerida. Mul on vaja mingit süsteemi, nii spontaanne ma ka pole. Eriti kui aega pole!

Aeg ja sihtkoht

Me sõitsime ringi kolm päeva ja ööbisime kahel korral. Haapsalus Mandala Majutuses ja Hiiumaa Sääretirp telkimisalal. Need olid veel viimased kohad, kus käinud polnud. No tegelikult üks unistus veel on. Tahaks hullult Setomaale ka sel suvel minna, sinna päris nurka pole veel läinud. Ja siis tuli mul hullult hea mõte teha rongiga trip koos lastega. Rongiliiklus on ju nii tihe, et vabalt saaks teel Tallinna kuskilt veel läbi põigata. Kas energiat jagub, see teine küsimus.. 😀

Kohad, mida külastada

– Rummu karjäär –

Meie läksime Tallinn-Tartu mnt pidi Rummust läbi. Autoga sisse 2 täiskasvanut 8€. Batuudile kaks inimest saavad 18€ eest. Meie ronisime kõigepealt tuhamäe otsa pilte tegema. Tunne oli nagu oleks jälle Kreetas Balose rannarajal. 😀 Üliilus vaade oli sealt ja teekonda väärt. Ujusime ja vedelesime vees tükk aega. Õde ei tahtnud üldse ujuma minna. Kunagi tuleb, siis läheb. Mõtlesin, et mis asja. Me oleme praegu siin, vesi on terve suve sama jahe. Nüüd kohe on õige aeg ja see oli reisi parim hetk vist.

Vallutasime Rummu , ujusime, hüppasime, hulpisime ja tegime võistlusi batuudil

– Haapsalu –

Rannad, matkarajad

Rentisime jalgrattad SIIT. 2h kokku 10€. Haapsalule sai ilusti ringi peale teha. Kui soov Paralepa randa minna, siis päevapilet ühele on 10€, mis ei ole väga hull. Promenaadi linnuvaatlustorn oli kavas, aga sinna ei saanud. Promenaad ja Aafrika rand SIIN. Paralepa matkarajad SIIN ja Paralepa rand SIIN. Ranniku matkarajad SIINRanniku matkarada on osa Euroopa pikamaarajast E9, mis algab São Vicente neemel Portugalis. Ülikhuul, aga sinna me ei jõudnud. Jätan siiski märgi siia, äkki keegi on huvitatud. Käisime vaatasime selle raudteejaama ka ära. Noh, tore koht 😀

See koht jäi täitsa kogemata tee peale. Eluks ajaks jääb meelde, kui meeletult me naersime seal!

Kohvikud, restoranid

Lõuna oli meil Keila tanklas. Õhtusöögi sõime Hapsal Dietrich SIIN kohvikus. Napilt jõudsime. Ma mõtlesin, et fuck it, ma võtan selle toore veiseliha ja proovin ära. Elan ainult ühe korra. Teenindaja ka müüs kõik nii ilusti maha ja hea, et teda kuulasin. Tõesti ülihea tartar oli, päriselt soovitan! Jalutasime õhtul veel ringi ja siis läksime koju tuttu. Aga mis värk nende kõnniteedega on, lambihetkel kaovad ära 😀

Tahtsime ühe daamiga pilti teha, aga pildile jäid hoopis kaks. Valge Daami akna all (:

Ööbimine

Mandala Majutus SIIN.

– Hiiumaa –

Vaatamisväärsused, rannad

Hiiumaal oli meil ikka väga põnev. Pärast hommikusööki läksime kohe Kaibaldi liivakut vaatama SIIN. No ja kuna ühtegi märki ei olnud, millal see kohale jõuab ja kuhu parkida saab, siis läksime muudkui edasi. Kuniks tuli väikene mäekene, mis oli lahtist liiva täis. Enam seisma jääda ei saanud ja tuli minna sellest üle. Ma ei tea, kas meil oleks see paremini lõppenud, kui ei oleks juurikaid olnud täpselt kütusevoolikute kohal, aga igatahes katki need läksid. Alguses ei saanud midagi aru, ma vahetasin riideid. Elina tundis mingit lõhna, ma siis ka ja vaatasin auto alla. Kaks toru rippusid. Kohe tuli auto ja seal olid meie naabrid Jõgevalt. Nemad helistasid sõpradele ja see sõber sai meile puksiiri. Auto tehti umbes tunniga korda ja meie Elinaga saime bemmiga väga lähedalt tuttavaks. Ausalt, soovitan kõigil üksikutel naistel korra käia autotöökojas praktikal ära. 😀 Võtsime suuna Kõpu tuletorni poole SIIN. Kõht oli tühi, aga lootsime, et saame ikka poest toidukraami osta, et grillida. Nii hea küpsiselõhn oli, et ostsin endale suure 3€ maksva küpsise ja koogitüki. Hea oli, sest kui me pärast Ristna surfiranda SIIN. toidukohta guugeldasime, selgus et kõik kohad on kinni. Tee peal tuli müte tankla leida ja leidsime. 10 minutit enne sulgemist. Läksime sisse ja haarasime kõik kaasa, mis vähegi energiat annaks. Seda oli ilmselt väga naljakas vaadata 😀 Ristna tuletorni me ei jõudnud, aga mis seal ikka SIIN. Seal tanklas oli väga heatahtlik härra, kellel olid alkoholilõhnad juures ja helistasin häirekeskusele, sest härra sõitis autoga. Sorri, aga see pole ok. Ära karda abi kutsuda, sest see võib maksta kellegi elu. Tõrvanina randa ka ei jõudnud SIIN, aga kuna Rummus oli nii mõnus, siis pole hullu miskit.

Orjaku sadamast haarasime kaasa veel viimased meened Hiiumaast

Kohvikud, restoranid

Hommikusöögi sõime Ungru restos SIIN. Elina arvas, et võttis tatra, aga tegelt toore liha ehk tartari. Ma pidin naerukrambid saama 😀 Aga maitses, tubli tüdruk. Minu soov oli käia söömas veel Paradise Beach Baaris SIIN. JA Shampanja baar ja kohvik kõlas ka väga hästi SIIN. Aga need olid juba suletud või ajutiselt kinni.

Ungru resto – tartar oli hea, julgen soovitada 🙂 Menüü oli üldse eriline!

Telkimisalad

Me magasime õega tihti koduaias telgis. Olime kaua üleval ja jutustasime. Siis oli meil üksteisest kopp ees, nüüd igatsen neid aegu täiega tagasi! Läksime Kassari poole ja peatusime Sääretirbi telkimisalal, mis oli täiega hea valik! Grillisime vorstikesi ja oma võileibu. Tegime kohvi ja nautisime läbi metsa paistvat loojangut. Järgmine hommik oli minu sünnipäev. Ärkasin enne 7 hommikul üles ja mõtlesin, et lähen jalutan läbi metsa randa. Trotsides hirmu puukide ja ämblikuvvõrkude suhtes sain randa välja. Meri nagu meri ikka, aga terve rand oli paksult notsude jälgi täis. Suuri ja väikeseid. Lapsed helistasid hommikul ja sain kohe näidata neile neid jälgi. Hommikusööki läksin sööma teisele poole poolsaart. Ehmatasin täiega enda tekitatud krõbina peale, nii et keerasin kohe hirmust otsa ringi ja läksin mööda maanteed kuniks leidsin metsmaasika paradiisi. Sõin kännu otsas metsmaasikaid oma kohupiimaga ja nautisin päikesest sillerdavad merd, kuulasin lindude heli. Läksin närvi ka oma telefoni peale 😀

Sääretirp – sünnipäevahommik kännu otsas, ümbritsetud metsmaasikatest ja sillerdavast päikesest

Ülimõnus reis oli. Nii tänulik kõige eest.

Mariann

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Next Post

Eesmärkidega sõbraks!

K juuli 7 , 2021
Nii kaua, kui ma ennast mäletan, siis ma olen üsna hästi teadnud, mida ma elus tahan ja mida mitte. Mul on alati olnud mingi suund, […]